OmegaGuard Membantu Kempiskan Perut

Boleh ke OmegaGuard bantu kita kempis kan perut.? Ape kaitannya.. Jom kita kaji sedikit kaitannya..

Seperti yang anda maklum, OmegaGuard di hasilkan dari 100% sumber ikan yang asli.. Tidak perlulah beli omega ini. Makan ikan jelah,dah dapat sumber ikan asli... Boleh ke hari-hari anda berdiet dengan hanya makan ikan.? Mesti rasa jemukan..? Omega terhasil dari sumber ikan salmon.. Mana nak dapat ikan salmon yang fresh kat Malaysia nie.. Harga pula bagaimana.?


Mesti susahkan.? Sebab itu adanya OmegaGuard yang boleh membantu anda mendapatkan sumber - sumber Omega 3 tanpa mengeluarkan jumlah perbelanjaan yang tinggi untuk mendapatkan sumber yang asli.Ikan merupakan salah satu sumber protein yang penting. Badan memerlukan protein untuk proses pertumbuhan, perkembangan dan pembaikan tisu, enzim dan hormon. Pada masa yang sama, ia membekalkan vitamin dan mineral untuk pembentukan tulang.



OmegaGuard Dan Hormon Leptin

Apa itu hormon leptin? Hormon leptin ni dihasilkan oleh tisu-tisu lemak. Fungsi? Leptin ni mengawal aturan pengambilan makanan dan berat badan kita. Bila sebut jumlah pengambilan makanan, maknanya termasuklah  rasa kenyang dan lapar serta selera makan. Berat badan – antaranya metabolisma badan dan kadar tenaga yang diambil untuk fungsi tubuh. 



Hormon leptin yang terdapat dalam tubuh manusia berfungsi menghasilkan sel lemak dan berperanan memberi amaran kepada individu sama ada tahap pengambilan makanan yang diambil sudah mencukupi atau berlebihan.



Apa jadi bila hormon leptin tinggi atau rendah dalam darah? Bila leptin rendah, kita cepat rasa lapar. Bila tinggi/cukup dalam sistem, kita rasa ok jer. Orang obes takde hormon leptin ke? Ada. Banyak, tapi oleh sebab leptin seakan “ditindas/dikunci” oleh lapisan lemak tebal menyebabkan leptin tak dapat berfungsi dengan baik. Menyebabkan mereka yang ada masalah berat badan berlebihan, akan cepat rasa lapar dan makan pun berselera. 

OmegaGuard dapat membantu meninggikan tahap hormon leptin agar kita tidak merasa lapar. Omega juga dapat membantu membakar lemak dan juga mengawal kadar kolestrol dalam badan kita.



Jadi sesiapa yang inginkan kurus secara sihat,boleh cepat-cepat amalkan mengambilan sumber omega 3.. Dapatkan segera OmegaGuard dengan harga promosi. Amalan pemakanan sihat penentu kepada kesihatan anda.  







Klik Disini Untuk Oder :-   OmegaGuard





Nak Lagi MUrah @ Jimat.. ?Nak Tambah Pendapatan Sampingan.? 4,5,6 angka sebulan..? JOm Sertai Kami..

Boleh Juga jika Anda ingin Menggunakan Produk Shaklee untuk Kegunaan Sendiri... Lebih Jimat...


Hubungi Saya Segera untuk Pendaftaran Dan Saya Akan Masukkan Anda ke Group FB dan Telegram Yang Gempak .. Kami Akan Mengajar Anda Dari A to Z.. FROM ZERO TO HERO.
FArah @ Kecik Sangat
011-27794946 sms@whatsapp
COD Kawasan Berdekatan BAtu Pahat , Johor.