02 August 2014

Set Kurus Shaklee

Kurus inilah perkataan yang paling wanita titik berat kan dalam kehidupan. Nak diet xnak makan..nanti gemuk,xcantik. Gemuk pon cantik juga sebenarnya.. Tiap ciptaan Allah,cantik-cantik belaka.. Kurus ke Gemuk,yang penting kena jaga kesihatan. Kena jaga barang yang kita pinjam dari Allah nie dengan baik..
Farah nak share tentang set kurus shaklee.

Masalah berat badan adalah salah satu punca sukar untuk hamil juga. Adalah dinasihatkan bagi para wanita diluar sana yang mempunyai masalah berat badan dan ingin hamil, langkah pertama yang perlu mereka lakukan adalah menurunkan dan mengawal berat badan.


Bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan, anda boleh mencuba produk Shaklee yang dapat membantu anda dalam proses ini. Pemakanan juga perlu dijaga. Banyakkan memakan sayuran dan buah-buahan terutama yang berserat supaya dapat memudahkan pelawasan anda dan menyingkirkan toksin dalam badan. Jadikan buah-buahan kering seperti kurma, kismis, aprikot dan lain-lain sebagai snek ketika waktu lapar. Dan yang paling penting pengambilan 3 liter air sehari.

Supplement Cadangan 

 1. Bakar Lemak ( LECITHIN/ OMEGAGUARD )
Lecithin

Kolina merupakan satu komponen asetilkolina neurotransmiter yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf.  Soya lecithin merupakan sumber utama kolina.


Omega Guard

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.











2. Buang  Lemak/ Perut Buncit ( SHAKLEE HERB-LAX/ ALFALFA COMPLEX )

Herb-Lax
Didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herb-LaxTM yang lembut boleh membantu.



Alfalfa Complex
merupakan pusat pengumpulan segala nutrien.  Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementeara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.  Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi.



Farah harap dengan perkongsian ini,dapat membantu anda mengatasi masalah anda..Atasi masalah anda dengan mengamalkan produk shaklee.. InsyaAllah,segala usaha anda pasti berjaya. 

Pilihan Set Kurus Mengikut Bajet Anda

Inginkan penjimatan dalam membeli produk shaklee.??
Hubungi saya
Farah
011-27794946(sms/whatsapp)

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...