02 August 2014

Set KeSuburan

Anda sudah berkhawin.? Setahun.?2 tahun.? bertahun-tahun.? Tapi masih belum dikurniakan zuriat.? Tiada apa-apa masalah.? Rungsing...
Usah risau,jangan berputus asa.. Teruskan berusaha dan Berdoa.. InsyaAllah pasti ada jalan penyelesaiannya.
Kat sni,Farah nak share cikit Usaha yang boleh anda lakukan. Harap dapat membantu.


 Langkah yang Perlu Dilakukan
  • Amalkan gaya hidup yang sihat. Amalkan pemakanan yang seimbang dan bernutrisi lengkap. Pemakanan amat penting untuk membantu meningkatkan kesuburan dan juga memberi tenaga. 
  •  Hindari penggunaan pencuci faraj dan juga wangian faraj. Ini kerana ia akan menyukarkan sperma untuk hidup dan seterusnya mengurangkan kebarangkalian untuk hamil.
  • Dapatkan berat badan yang Ideal. Cuba check BMI anda dan jikalau anda dalam kategori obesiti, sila mengambil langkah-langkah untuk menurunkan berat badan.
  •  Bagi suami, pemakaian boxer adalah lebih baik daripada 'brief' kerana ia boleh menghasilkan "sperm count" yang lebih baik.
  • Pastikan haid anda teratur. Jika haid anda tidak teratur akan menyukarkan kehamilan. Perbetulkan hormon supaya haid anda akan teratur dan merancang kehamilan akan menjadi lebih mudah.

Supplement Yang Perlu Diamalkan



Testimoni Berjaya Hamil Dengan Shaklee



Untuk Maklumat lanjut..
Farah
011-27794946(sms/whatsapp)


No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...